شناسهٔ خبر: 178480 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی و پایش عملکرد ۳ماهه ادارات کل راه و شهرسازی در حوزه فعالیت‌های سازمان ملی زمین و مسکن

تقی رضایی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در همایش فصلی منطقه ۲ سازمان ملی زمین و مسکن از بررسی و پایش عملکرد ۳ماهه ادارات کل راه و شهرسازی توسط سازمان ملی زمین و مسکن در همایش فصلی منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، تقی رضایی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در همایش فصلی منطقه ۲ سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در حوزه‌های فعالیت‌های سازمان ملی زمین و مسکن به خصوص در بحث تحصیل زمین و اخذ سند قابل توجه بوده است.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در این همایش که در تبریز برگزار می‌شود، افزود: در این همایش عملکرد سه ماهه استان‌ها ارزیابی و پایش خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه دور اول این همایش در اردبیل برگزار شده است، توضیح داد: در این نشست‌ها فرصت‌ها و آسیب‌های موجود در انجام ماموریت‌های ادارات کل استانی بررسی و چاره‌اندیشی خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش‌های فصلی و منطقه‌ای فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات مشترک است، تصریح کرد: در این جلسات با هم‌افزایی تجربه‌های خوب همدیگر را به اشتراک می‌گذاریم تا در نهایت بتوانیم در خدمت اقشار فاقد مسکن در کشور باشیم.

گفتنی است این نشست با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان و جمعی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین مدیران ادارات کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و گیلان در تبریز برگزار می‌شود.